הליווי התזונתי בקליניקה נעשה בהתאמה אישית ומקיפה לכל אחת ואחד שמגיע אלינו:

1. התאמה לאורח החיים – התאמה לפעילות הגופנית (האם יש אימונים? מה סוג ותדירות האימונים?), לעבודה (מהן שעות העבודה/עבודה במשמרות? האם מדובר בנסיעות/עבודה משרדית או בעבודה פיזית?), לכמות שעות השינה ואיכותה, וכמובן להעדפות ולהרגלים האישיים.

2. בדיקות דם - טרם תחילת התהליך יש לבצע בדיקות דם (בדיקות מקיפות שאנו נבקש), על מנת לזהות ערכים חריגים או כאלו שדורשים התייחסות בתפריט שנבנה. 

3. מדידת חילוף חומרים במנוחה (RMR) – כמות הקלוריות בתפריט נקבעת על פי המטרות האישיות ועל פי כמות הקלוריות שהאדם מוציא ביממה.
לשם כך, כל מי שמגיע אלינו עובר בדיקה בקלורימטריה – מכשיר שמודד בצורה מדויקת את כמות הקלוריות שהאדם מוציא במנוחה.
להסבר מפורט על בדיקת חילוף חומרים במנוחה, לחצו כאן

4. מדידת הרכב הגוף – בכל פגישה ופגישה נעשית מדידה במכשיר ה-Seca, הנחשב לאחד מהמכשירים המדויקים בעולם לקביעת הרכב הגוף – משקל, מסת שומן, אחוזי שומן, מסת שריר וכמות נוזלים. בחינה מדויקת של הנתונים הללו מסייעת להעריך את איכות התהליך שעושים.
להסבר על המכשור לבדיקת הרכב הגוף ועל חשיבות הבדיקה, לחצו כאן

5. הרחבת הידע וקבלת כלים - במסגרת הפגישות נדבר ונלמד על מגוון נושאים שחשובים וקריטיים לתהליך הירידה במשקל ולשיפור אורח החיים, כמובן עם שימת דגש למה שרלוונטי לכל אחד ואחת.
שלל הנושאים שנדבר עליהם מרוכזים בקורסים דיגיטליים המכילים עשרות סרטונים, ומועברים בצורה ברורה, נעימה, מעניינת ומשכילה 😇

אנחנו מאמינים בגישה שאם נבין למה צריך לעשות את זה (ולא לעשות "כי צריך לעשות"), אז התהליך יהיה הרבה יותר פשוט וכיפי... וכך, זה באמת יהפוך להיות אורח חיים... ידע זה כוח!

כמובן, שכל התהליך נעשה בצורה עניינית, מכבדת, מלמדת ומהנה 😊

יש לך שאלות נוספות על התהליך? ייתכן והתשובה נמצאת כאן

רוצה להשאיר לנו פרטים ונחזור אלייך? יש ללחוץ כאן