קורס 1 – עקרונות לירידה במשקל והטעויות בדרך

בקורס זה נדבר על מה שכולם רוצים לדעת - איך יורדים במשקל? איך אפשר לנתב את הירידה שאכן תגיע ממסת שומן ולא משריר? נדבר גם על הרכב הגוף ונבין מה השינויים שחלים מדי יום ויום במשקל, וכמובן, נדבר על חשיבות השינה ונבין כמה השינה קריטית לתהליך.



קורס 2 – פעילות גופנית - והדרך לשלב אותה בשגרת היום

בקורס זה נבין את חשיבות הפעילות הגופנית, היזומה והלא יזומה, נבין את היתרונות הבריאותיים שלה, ונבין גם כיצד היא עשויה לעזור לנו להשיג תוצאות איכותיות יותר ובקצב מהיר יותר.
בנוסף, נענה על השאלה - האם הפעילות הגופנית הלא היזומה משתנה כתלות בכמות האוכל ובכמות האימונים?

קורס 3 – לנצח את התקיעות במשקל

בקורס זה נדבר על מה שכולם חייבים לדעת – האם הגוף באמת נתקע? האם הגוף נכנס ל”סטרס“? האם הגוף נכנס למגננה?
נלמד על השינויים הפיזיולוגיים שמתרחשים בעת ירידה במשקל:
מה הם השינויים המוסברים ומהן האדפטציות המטבוליות שמתחרשות? 

ממה נגרמת התייבשות ומה צריך לעשות במצב כזה?
מה קורה כשלא שותים מספיק ומה חשיבות השתייה בכל הנושא?

קורס 4 – כל האמת על אוכל

בקורס זה נדבר על אבות המזון שלנו - פחמימות, חלבונים ושומנים, כולל היכרות עם המבנה הכימי (לא להיבהל...), ננסה להבין מה תפקידם בגוף האדם, ונשבור על הדרך לא מעט מיתוסים, למשל - האם באמת חובה להימנע מפחמימות, והאם אפשר לרדת במשקל למרות שצורכים פחמימות פשוטות? כל זה יעזור לנו להבין דקויות קריטיות בתהליך ירידה במשקל, ויאפשר לנו ליהנות יותר מהתהליך ומהאוכל שנבחר לאכול.

קורס 5 – על הבטן

בקורס זה נדבר על פעילות מעיים תקינה, מה זה עצירות שלשול וכיצד ניתן לטפל במצבים אלו. בנוסף נבין לעומק מה הם ההבדלים בין סוגי הלחמים השונים ומה ההבדלים בין דגנים רגילים לדגנים מלאים. בסיום הפרק נכיר את מנגנוני הרעב והשובע שקובעים לבסוף האם נאכל או לא, וכמה.

לחצו כאן למעבר לעמוד הקורסים שלנו